„...ТОМИ ОТВОРИ ТЕМА ЗА НОВИОТ БРОЈ НА ГИМ КОЈ ОД УЧЕНИЦИВЕ КОЛКУ ЈА САКА ПРОЕКТНАТА АКТИВНОСТ ШТО ЈА ИЗБРАЛ ИЛИ МУ ЈА ПИШАЛЕ И ЗОШТО ЈА САКА ИЛИ ЈА НЕЌЕ...“
Еве ви шанса... Пишувајте....
.:: Списание за развој на Средношколската култура .::. Излегува кога ќе можи .::. Изработено од Тимот за Училишен Весник на С.О.У. „Мирче Ацев“ ::.
8 коментари:
na nas od prva ne ni dozvolija da birame ednostavno ni kazaja koja sme i rekoa nema menuvanje
p.s. i ovie sto ni gi dadoa ne mi se dopajgaat
Епа ете не ги сакавте многу многу тие култура, мир, тиит-палци... Нека се оформат некои изборни предмети кои би ни се нашле некогаш во животот (без навреда, ама така е)...
ne bez nacreda so se navreda zs treba da bidat navredeni ako odbrale takvi izborni predmeti. A iskreno neznam zosto voopsto se odi na niv. se zbirame koga ke ima vreme profesorot bevme dva tri pati na nekoi mesta niz gradov i tolku iskreno mislam deka za nisto ne ni sluzat. p ako veke treba da ima izborni preedmeti neka bidat nesto podobri od ovie sega: arhitektura, mitologija, istorija na film, muzika, sport jas toa bi sakala a vie?
еее така бе Томи дај некоја интересна тема за пуцање пенали на ова професориве!
Ај сега да почниме
ТЕМА: Колку ја сакам проектната активност што си ја избрав или ми ја избраа?
ИДЕЈА : Да се кажи еднаш вистината за работите кои не ни се допаѓаат на нас учениците и да се поттикнат релевантните структури да размислат за подобар образовен процес на младите во Прилеп и Македонија.
Кога се запишав в Гимназија си велев кизнај кај че стигнам со нашиов образовен систем. Од кажување на моите родители од мене би требало да стани чоек со завршување на Гимназијава оти таја ти била расадник на интелектуалци во Прилепов.Па кога во втора година ни кажаа дека ќе треба да си одбереме и изборни предмети и проектна активност си реков „ Фала ти господе му даде на овие нашиве троа ум да направат нешто со нашево јадно и бедно ни образование“ .
Ама сум се излагал браќа в крај.
Ниту напрајја нешто ниту че напраа.
Нејсе.
Не постојја ко некој првачина ни дадоја некој листи (госпо да неможи во нив да се снајди ) и ни рекоја сега бирајте во која проектна активност сакате да учествувате. Ние ко пукани зајаци, ни знајш шо че учиш по даениве предмети, ни знајш шо да одбериш, а да е трагедијата најголема и тие шо ни ги дадоја то листојте ( педагогот и социологот) не зна шо ги прашуваш и шо да ти објасна.
И бидна. Се запишав на спортски активности и на то Мир и толеранција.
А бе шо да ти кажам, се од бетар побетар. Ни се знај по која програма се учи ни шо се предава,најмалце шо се бара за тој црн потпис ни ништо.
Најтрагично беше со термините за проектната.На почетокот ни кажаја дека проектнава че биди во Сабота, демек да не ни сметала во наставата, ама ко му рековме на професорот така тој одговори „ Како не јас немам во сабота попаметна работа че идам за вас во Сабота на проектна. Ако сакате потпис проектна че имаме мејџу часој ако не шо сакате прајте потпис нема“. И заврши приказната.
Мене ко шо ме дал госпо одам кај Педагого и и велам: Јас не сакам да одам на оваа проектна активност дајте да си изберам нешто друго. А таа ми одговори милозвучно
„НЕ МОЖИ “
„ОТИ ДА НЕ МОЖИ “ ја прашувам јас, а нејзиниот одговор е „ Не можи да се менуваат групите оти че се смалеле часовите шо требало да ги држи дотичниот професор“.
„ И ШО ДА ПРАМ ЈАС “ ја прашувам
„ДА СИ ОДИШ ТАМУ КАЈ ШО СИ СЕ ПИШАЛ И ДА НЕ СКАЖУВАШ МНОГУ ОТИ АКО МУ КАЖАМ НА ПРОФЕСОРОТ ЧЕ ТЕ ЗЕМИ НА ОКО И ПОТПИС НЕМА ДА ДОБИЈАШ “
ЕЕЕЕЕј си реков , а бе чути тука оти овие ако почнам да пребарувам и државен непријател че ме прогласа.
Пак нејсе.
Ја изодев таја пуста ти проектна активност по та Мир и толеранција, во цела година појдов три или четири пати, ама на крајот професорот ми рече дека бил многу задоволен од мојата сработена работа и дека без проблем че добијам потпис.
ЕЕЕЕ да не биди се така црно по вториот избран предмет беше нешто поинтересно. „ на крајо од годината не однесоја на логорување во Небрегоо“ и си поминавме два дена супер.
___________________________________
Е другарчина прикаскава шо ви ја раскажав му се случува на секој трет гимназијалец во нашава ни гимназија.
И никој за претходно кажаното не го лази болва па камоли да го боли гла.
И учениците и Професорите се задоволни.
Едните со лесно си идат до потпис а другите пак си го дополнуваат недостатокот од часови и си отвараат нови работни места.
Наместо проектната активност да биди начин да се извлече од ученикот неговата креативност во животот и да се насочи каде може таа креативност да се употреби, на нас учениците ни се натураат работи и активности кои не ги сакаме, за остварување на нечии интереси.
Нека не ми се налутат професориве шо че го читаа ова ама ова е реалната вистина шо се случува не само кај нас, туку насекаде во гимназиите во земјава.
Нам ни треба проектна активност шо че го привлечи нашето внимание, че не исполни целосно и шо че не натера да дадеме се од себе да напрајме нешто паметно.
Е единствено паметно од проектниве активности е овај весников ГИМ ама и таму и од лани сум слушнал дека само тричетворица работеле за да го напраа весникот а другите ученици скрос ги немало никаде освен потпис ко че треба да си зема.
Шо фалеше на пример на Драма и драмска секција кога пред три години со таја проектна активност ученицитеод Гимназијава шо учествуваја во нејзе донесоа две награди од Државен аматерски фестивал, а во Прилеп ни донесоја десет театарски групи формирани од наши соученици од сите градови во Македонијава? или на ланската проектна активност по Дизајн шо беше ?
Дечките заедно со професорките напраја од од ништо нешто.
Па во Прилепов онаква интересна модна ревија се нема случено.
Шо фали да се направи проектна активност за Компјутерска анимација наместо курс шо ги држеа тројцата мускетари ( Маринко, Жељко и Свејчаро) Професори се извинувам на прекаров ама така ве викавме ко че ве видевме во 20.00 часот да идите на курс.
Јас го поминав тој курс и беше страшно интересен и да ви кажам право научив нешто ново за мене.
Шо фали ако има проектни активности по Математика за оние кои ја сакаме математиката или по Физика за оние шо ја сакаат физиката или по хемија или по биологија или по било која образовна област за која шо има заинтересирани ученици.
А не тупни му ги листојте на почетоко на годината и свршен чин: „ИЛИ ОВДЕ ИЛИ НЕМА ПОТПИС ПА ТИ ДУМАЈ СЕ КАКО ЧЕ ЗАПИШИШ СЛЕДНА ГОДИНА “ . Избираш нешто а и самиот не знајш шо.
Почитувани професори!
седнете и размислете како да го привлечите нашето внимание и интерес за училиштето оти само така че го сакаме и него и вас, а не со некои глупи предмети на кој шо ни името не му го памтиме па не да ги учиме, па макар биле и проектна активност. Најдете начини и предмети кои ќе не натераат да не сакаме дома да си одиме (а има такви активности )од училиште. Излезете од вашата зачмаеност и завретете го колцето на временската машина во 21 век, каде што учениците го учат само она што тие го сакаат а не и она што некој бирократ им го наметнал за да има пополнување на часови или незнам каков друг интерес.
А вие другарчина од помалите класови бирајте проектна активност од која че бидите во потполност исполнети и задоволни а вашето малку слободно време не трошете го на работи од кои нема ништо, ама баш ништо да научите и никогаш нема во животот да ви користат.
Од авторот:
Текстот е пишуван на прилепски дијалект и говор за да не изгуби од автентичноста .
Сега ај чао, па до пишување:)))
П.С До редакцијата на ГИМ:
Ако ви се бендиса текстов како размислување на еден ваш постар соученик објавете го ако не ви направи проблем професорката Еона.
Имате бланко дозвола од моја страна.
sе извинувам мала печатна грешка
треба да стои Професорката ЕМОНА
Извинете професорке.
eve ti tomi edna tema za tekst vo gim: spektaklot narecen delene na pismenca za sv. valentin :))))
more arno vi tekna da JA OTVORITE TEMAVA OTI JA VISE NEMOZAM PROFESORITE SI GI POLNAT CEBOVITE NA SMETKA NA UCENICITE
Оки... Нешто поконкретно?
Објави коментар